Átlós kompozícion

33 megjegyzés:

S / ÜZEM írta...

Hajj, a sötétség hercegei, utca szülöttjei és az egyéb kemény csávók! Hajj, hát mit tudhat szürke és kemény életükről a hülye geotermikus grádiensek világában élő tanárpojáca?

Névtelen írta...

Mester, nagyon magunkra hagytál minket :-(

Névtelen írta...

Ja, a Párkockára azért odab*tt egy kutyát, ide meg semmit.

Névtelen írta...

CRUCIBULUM
*fr

Bö írta...

"Ja, a Párkockára azért odab*tt egy kutyát, ide meg semmit."
Belőled sem lesz már tahó...

Névtelen írta...

Bö,
láttad a párkockán a kutyát? Na mit csinálnak vele? Na mit?
Nekem mindenesetre erős volt kicsit az a rajz...

Bö írta...

Sajnálom, az ilyen komplex összefüggések már magasak nekem. Ugyanakkor örülök, hogy bennem van a hiba.

Névtelen írta...

Több, mint egy hónapja, hogy ez az utolsó bejegyzés... Kihaltnak tűnik így ez az oldal...

Névtelen írta...

Mester, ne hagyj minket magunkra!
G*

Névtelen írta...

... és már a HVG-ben is csak két rajz van ...
Tényleg itt van a válság!

Névtelen írta...

Csak nem disszidált Marabu???

Névtelen írta...

Jókedvet adj, és semmi mást,
Uram!
*fr

Névtelen írta...

Jó Párkockás, és a HVG-ben lévő rajz is! Ma már érdemes volt felkelnem :-)

De lehetséges, hogy tényleg csak egy Marabu rajz van a HVG-ben? Ekkora lenne a válság?

G*

Névtelen írta...

na, szusszantam egyet,
megyek tovább
*fr

Névtelen írta...

„A mérleg áll, de hol a serpenyő?

Amikor kifullad a föld és leroskad,
s fehér szelek rügyekbe bújnak;
hóvihar lesz - mondják a régiek,
s füvek hódolnak új nagyúrnak.

Miféle lélegzet vagyok tehát?
a csont ép, de egyre csonkább a levegő?
szemhéj mögött lapul a mérték,
a mérleg áll, de hol a serpenyő?

És mindig az ősz - szívszakadásig!
gyermekded szőlők vérző szemei;
ó, napfogyatkozás-pupillák! amíg
a szemhéjt isten emeli.”

(Na? Ki a szerző?
*fr)

hogefilm írta...

ez már a 7 szűkesztendő..

Névtelen írta...

Itt jártam.
Gyula

Névtelen írta...

Első!!!

Névtelen írta...

Meghalt ez a blog?

Névtelen írta...

Nem, de sajnos most már csak hetente egyszer a párkockán (és a HVG-ben) publikál a Mester.

Névtelen írta...

Meg a Népszabiban. De hát ez ilyen online gyűjteményként működött. Mint a legtöbb karikatúrablog. A magas postaköltségek miatt nem nagyon éri meg nekem HVG-t, vagy bármi más Ma.o-i lapot iderendelni Erdélybe. A HVG online-on pedig nem nagyon találkozom a Mester rajzaival. Még jó, hogy a Hócipő-ben megjelent rajzok online is megjelennek.

Névtelen írta...

Boldog Karácsonyt minden Marabu rajongó társam részére!

G*

Névtelen írta...

Boldog Új Évet Mindenkinek!
...és jó sok Marabu rajzot is...

Kőváry Ferentz írta...

KURJUNK LOVAT!!! A LÓ A LEGJOBB DÖNTÉS!!!

AZ ÁNTSZ 26 ÉVIG TARTÓ KUTATÁSAI KIDERÍTETTÉK: LOVAT BASZNI EGÉSZSÉGES ÉS NAGYON ÉLVEZETES!!!

ÚGYHOGY: BASSZUNK LOVAT!!!

Névtelen írta...

Na jó, de hol vagy Marabu?
Miért nincs több bejegyzés?

. írta...

Lehetséges,hogy mint a mesékben, csak akkor folytatódik, ha 100 ember kéri?! (ha jól számoltam, 7 már van)

Kérem szépen a blog folytatását! :)

Névtelen írta...

Én is kérem a folytatást!!!

Névtelen írta...

Csatlakozom!
G*

Névtelen írta...

Én is! Én is! Én is!

Az_Balu írta...

+1

Névtelen írta...

Come back Marabu!

Névtelen írta...

Na még egy!

BonFire írta...

ÁÁÁh! Ez de kurva jó! :DD Ritkán járok erre, de mindig találok valami gyöngyszemet.