BROÁF


(1994 - 2009)

Mindenféle történik. Például december végén, a Kretén magazin századik születésnapján elhunyt. Sity-suty. Nem lesz többé már százegyedik Kretén magazinunk.
Idézek a Szeretetkesztőség könnyes búcsúszavaiból:
"Öhgrxp!"
"Broáf"
"Köszönjük az Önök eddig velünk történő levését!"

Pedig mennyi mondanivaló lett volna még. (Broáf, broáf, broáf) De hát ha az olvasók nem hajlandók pénzt adni dolgokért, akkor azok a dolgok bizony megszűnnek. Ez legyen nagy tanulság a humoréletünkre. Ahogy nemzetünk bölcs tanítója, Gyurcsány kormányzó úr fejtette ki nemisolyanrég: "Nincs ingyenleves." Párhuzamot alkotva: nincs ingyenhumor sem. Vonatkozik ez a Kreténre is. Mert most már nincs. A fene a smucig olvasókba. Pedig mennyi mondanivaló lett volna még!

Az utolsó, századik Kreténben megjelent utolsó, bimbójában letépett Kreténes képregénysorozatom:

És íme, egy mulatságos, sőt, merem állítani, tréfás kis történet, ami hiába készült el, jövőre már nem jelenik meg, mivel a Kretén magazinban már nincs jövőre:

19 megjegyzés:

Unknown írta...

Nemár! Ez nem vicces! :(

dEgU-tema írta...

that´s bad.


(degu)

Névtelen írta...

francba
*fr

sajt írta...

Pedig ez volt az egyetlen, amit meg is vettem.

Kipumadár írta...

Én hűséges előfizető voltam jó darabig, de aztán Puller úr "viccei" miatt nem vettem többé a lapot. Azóta a kedvenc szerzőimet személyesen követem nyomon.

twollah írta...

Kar erte.
Anno eleg sokat olvastam

Dr. Morcz írta...

Pár éve a Pilóta-kekszet meg lehetett menteni.
Nem lehetne a Kreténért is tenni valamit?

Anatole írta...

azért remélem a kreténponthu működik továbbra is

Kipumadár: emlékszem a hisztidre a kretén-fórumon, valami olyasmin akadtál ki, hogy egy képaláírásban szerepelt a "holokauszt" szó (megjegyzem a "kannibál holokauszt" c. filmre utalva), és hogy a Puller mekkora intoleráns szemét, hogy ezt leírta.

saxo írta...

Béke poraira. Az egyetlen újság volt anno, amit mindig nmegvettem. :-(

BigTom írta...

Én utoljára akkor olvastam kretént, amikor még egyetemista voltam. Azóta nem találkoztam vele. Azt hittem már régen nem is létezik. Ebből nyilván következik, hogy a marketingje pocsék lehetett. Mondjuk lehetett volna egy blogja, ahol hetente felraknak egy-egy humoros képregényt, vagy ilyesmi. És akkor valószínűleg jobban szem előtt lett volna, és akkor valószínűleg többen elő is fizettek volna.

Unknown írta...

Ahh ez borzalmas hír :( Ha tudtam volna, hogy ilyen sz*rul állnak....

Dagda írta...

@bigtom: van.
Kreten.hu

Névtelen írta...

apám annak idején egyszerre járatta az élet és tudományt és a kretént

mi lesz a fiammal, ha apa leszek?

Névtelen írta...

A bátor és tettre kész Légyrésen Tóbiás kalandjait szívesen követném innen, a biztonságos távolból. Meg még a Kóla Coca kalandjait is.

*fr

Unknown írta...

Én mindig megvettem, nem rajtam múlt, van, amit több számban is, mert annyira vicces volt. Csak a négyes szám hiányzik. Nagyon sajnálom, persze, azóta a rajzolói -- Marabu, Göndösz, Feki, Varga Zerge Zoltán, stb. -- mind kiváló egyéni pályát is befutottak. De mi lesz ezútán a Szerkesztőségi Képregénnyel? Mi lesz Láng Broáfka Ottókár Istvánnal?

gabinet írta...

Én is előfizető voltam sok-sok éve, sajnálom, hogy így történt.
Azt nem tudjátok, hogy hol lehet megtalálni a megjelent Kretének illetve MAD-ek listáját, akár címlappal együtt? Be szeretném szerezni a hiányzó darabokat, ha lehetséges, csak a MAD magazinokban nem vagyok biztos, mert kicsit összevissza van a számozásuk.

Kipumadár írta...

Anatole, igen, ez volt a gondom, és nyilván nem egy eset alapján született az ellenszenvem. Levelezgettem róla, aztán egyszerűen csak nem vettem meg többet a lapot, olvasson az Puller-vicceket, akiknek tetszik. Én azokat a szerzőket olvasom, akik nekem tetszenek.

Azóta gondolkodtam, milyen intoleráns szemét vagyok, hogy nem tettem említést arról, mennyire sajnálom a Kretén többi részét. Az kimaradt a hozimból, hogy az első részektől fogva előfizettem rá, és hogy mennyire szerettem a szerkesztőség nagyobbik részét. Béke a Kretén poraira.

Névtelen írta...

uhhh...hát.na.nagyon nagyon kár érte,nem is tudok mit reagálni erre első megrendülésemben-asszem sör-.de emlékszem az első számukra,1526ból,a don kanyar mentén olvasgattuk mammut örzés közben..ejj,régi szép idők :)

Z írta...

Ejnye, de nem jól van ez így...
Majdhogynem szinte a kezdetektől fogva olvastam vala a lapot, a szekrényem polcai tanúsíthatják, hogy majd' megszakadnak a sok-sok agyzsibbasztóan vicces újságtól (igen, a Kreténre (és a MAD-re) gondolok), aztán még a századik szám is otthon várja, hogy a vizsgaidőszak elmúltával nekiessek, erre van képe megszűnni?
Kezdek egyetérteni a csipszreklám nagypapájával ("Bezzeg a régi jó dolgokból nem maradt semmi.").

Mert ha mondjuk a P*st*ke magazin, vagy a M*riczk* magazin szűnne meg, akkor nem hullajtanék ekkora könnyeket, amekkorákat most szívem szerint hullajtanók. De nem, a szemétre mindig van kereslet, az igényes humor meg kiveszőfélben van?

Nem jól van ez így.