Legyen mondjuk: kontraszelekció

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

szuper, ez nagyon jó lenne képeslapnak :)) már tudom is, kinek küldeném :D nagyon jó kis rajzérolás :) szóval sok szeretettel a főnökömnek :D

Lehetne csinálni a honlaphoz egy Marabu -képeslapküldő programot,ide netre, de akár papíros formában is: képeslapokat! A Marabutolltól való képeslapok különleges ajándékok lennének. lehetne őket akár csomagban is venni. és nem lenne többé ráerőltetve az emberekre a semmitmondó kismackós-virágos-flitteres giccses képeslapok tömege. vagy nem szabad ennyire sokszorosítani egy ilyesmi alkotást? pl. a Mona Lisa nem néz ki jól tányéralátéten, ez tény. de én pl. a radíromra rákoppintottam egy Dodó-utánzatot, szerintem egészen megtévesztően, és mivel a radírom is Dodó-formájú (olyasmi, lekerekített háromszög), szerintem pont odaillik. egy Dodó a radíron... Radírozó Dodó. Aki minden nap segít eltüntetni a piszkos munkát :D nekem bevált! szerződtessen mindenki Radírozó Dodót!
gabaly

Unknown írta...

Na persze, a dodók csak a piszkos munkára jók?

Névtelen írta...

Nem, hanem a tisztánlátást segítik.
gabaly

Marabu Jogtulajdonos írta...

A radírozó Dodóért kérem a nekem járó pénzt.

marabu megint írta...

Én olyan gumidodókat szeretnék, ami sípol, ha megnyomjuk, és be lehet vinni a fürdőkádba.

Névtelen írta...

ha megveszi tőlem valaki a RadírDodót, akkor kapsz jutalékot, 90%-ot. azért ígérem ezt, mert én tudom hogy senkinek soha el nem adnám a RadírDodót.

Névtelen írta...

névtelen-névtelen... nem is vagyok névtelen...
gabaly

gabaly a RadírDodó tulajdonosa írta...

na ugye megmondtam.

gumikacsa írta...

Marabu Te nem is GumiDodót szeretnél...