Hosszúkás bejegyzés, nyúllal

Broáfka Ottokár találta ki az alapszóviccet, a nyulat a sörrel. Abból nyújtottam és sütöttem ki (höhö, höhö) ezt a hosszúkás nyúltörténetet. A rajzon látszik, hogy siettem vele, mert vagy lapzárta volt, vagy mert hamar túl akartam esni a megpróbáltatásokon.


A részeg nyúl ismérvei:

1. Szája sarkában répa fityeg, néha öngyújtóval próbálja meggyújtani. A répacsikket a hamutálca helyett a földre pöcköli, és eszébe sem jut, hogy fölsöpörjön maga után.
2. A részeg nyúl illetlenül és hangosan böfög, tántorogva jár a káposztaföldeken, folyton nekiütközik a madárijesztőnek.
3. A részeg nyúl kötekedik a répacsősszel, leköcsögözi a rókát, rugdossa a veteményeskert kerítésléceit.
4. A részeg nyúl csámcsogva zabálja a káposztát, és csúnya szavakkal molesztálja a nyúlhölgyeket.
5. A részeg nyúl hangosan szidja a kocsmában a kormányt, trágár kifejezéseket is beleszőve gondolatmenetébe.

Kerüljük el a részeg nyulat.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jó
*fr

Névtelen írta...

a részeg nyúl minden esetben ellenzéki?

Névtelen írta...

Lássuk csak:

"A részeg nyúl hangosan szidja a kocsmában a kormányt, trágár kifejezéseket is beleszőve gondolatmenetébe."

Amennyiben az előző mondat az "ellenzéki" definíciója, akkor igen.
Amennyiben nem,
akkor ennyiben maradunk.

Névtelen írta...

a részeg nyúl
minden esetben részeg
és mellesleg ha éppen úgy adódik ellenzéki vagy neveletlen
vagy illetlen vagy böfögős
vagy madárijesztő-ellenes
függetlenül attól
hogy micsoda józanul
a részeg nyúl pont olyan
mint a kugli
amelyik elmegy egy este berúgni
a részeg nyúl
ha van benne kurázsi
és miért ne lenne
bizony-bizony
tojik az illemszabályokra
megrugdossa a kerítést is
és beleköt az úristenbe
főleg abba köt bele
aztán kijózanodik
és már nem részeg nyúl
hanem valami más
*fr

Névtelen írta...

hmmmm, jobb szó hirtelen nem jutott eszébe. Akkor tehát, hogy választ kapjak a kérdésemre, ami nyilván mindenkit izgat, amióta felmerült: a részeg nyúl minden esetben kormányellenes?

Névtelen írta...

Na jó, akkor nem bújok ki a kérdés elől, válaszolok egyenest:

igen
vagy nem
esetleg nemigen

Névtelen írta...

(zárójelbe teszem
- mert vendégek vagyunk itt
más asztalánál
kedves anatole -
hogy két válasz is ment már
de az igazi választ
magadnak kell megadnod
a saját kérdésedre
mert az addig nem hagy békén
segíthetnek ebben a jó öreg
erving goffman és mások
*fr)

Névtelen írta...

asszem kimegyek az erdőbe étlen-szomjan, amíg látomásom nem támad.

Névtelen írta...

Őszintén bevallom, hogy még nem láttam részeg nyulat, ezért nem is tudok róluk semmit, és amit a viccelésekben írtam róluk, az mind kitaláció.

Nekem csak tengerimalacom volt eddig, ezért csak azt állíthatom bizonyossággal, hogy a részeg tengerimalac MINDIG kormányellenes.

Névtelen írta...

Én már láttam részeg nyulat.
Éppen a falum temetőjében sétálgattam, amikor elkezdtek szaladgálni körülöttem a nyulak, hangosan böfögve, és sírköveket döntögetve. Olyan részegek voltak, hogy nem vették észre a hatalmas köveket és kopjafákat, fejjel nekirohantak. Mostanra már több sírkő is megdőlt.

Máté

bullat írta...

"a részeg nyúl
ha van benne kurázsi
és miért ne lenne
bizony-bizony
tojik az illemszabályokra"
és tojik nekünk húsvéti ajándékot, és nyúlbogyót.
Szerintem nem kormányellenes, csak ki van akadva, hogy nincs pénze nyúlhölgyekkel enyelegni.

bullat