Cihológiai útmutató

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hé Csaba!

A héten jössz menzára? Ha igen, akkor tudod, hogy mennyibe kerülhet?
Mert már bizony lógunk ezzel a hónappal.

Én asszem úgysem fogok fizetni egy egész decemberi hónapot, de kell a kaja.

Na akkor majd találkozunk a suliba, és majd itt üzenhetünk egymásnak, miközben a rajzokat nézegetjük!

Üdv.

Csaba írta...

Megyek a menzára! Csütörtökön spenót lesz, asszem az majd nem kell, akkor átugrunk a mekibe.
Évával összejött a dolog? Vigyázz, láttam a bőr- és nemibeteg gondozóból kijönni!
Te, jó rajzok vannak a kockafej oldalon is, üzengethetnénk ott is!
Szasz!

A menzavezető írta...

Csaba és te névtelen, aki mindig a tányér szélére ragasztod a rágódat!
A menzadíj erre a hónapra 3900 Ft, a múlt hónapra 5300 ! Fizessétek be gyorsan, mert legközelebb nem engedlek be benneteket az ebédlőbe!
Amúgy szép rajzok vannak a kereszt fiam honlapján is, nagyon szép tájképeket fest! Üzengethetnétek ott is!

Éva írta...

Hülye Csaba !
Én csak a Klárit kísértem el a nemibeteg gondozóba!
És sokkal jobb rajzok vannak a régi pasim oldalán, ha akartok valamit, ott üzengessetek nekem!

Dr. Földessy írta...

Kedves Éva !
Bocsásson meg, az asszisztencia elkeverte a címét, csak így értem Önt el.
Szóval újra be kellene jönnie hüvelykenet levételre, mert a tegnapi leesett a földre!

Dr. Földessy

marabu és marabu írta...

Szia, én!

Szia, én!

Te én, szoktál te magadban beszélni?

Én? Persze, hogy szoktam, most is magamban beszélek.

Tudod, mit? Akkor beszéljünk ezentúl magamban itt, ebben a beszólás sorban.

Jó.

De most nem jut eszembe semmi, amit magamban beszélhetnénk.

Hát igen. És ez így megy már napok óta.

exatly írta...

6-os dugattyúfedő bézskék szekciógyűrűkkel eladó vagy tevenyeregre cserélhető. Érdeklődni 18 óra után.

Rumcájsz írta...

Érdeklődni szeretnék, hogy a dugattyúgyűrű megvan-e még, mert már az egész országot bejártam, hogy találjak egyet.
Cserébe beszámítható-e esetleg a múlt heti (teljesen kitöltött!!!) Füles újság?