Igazi olvasó


Néha itt-ott titkon látok igazi olvasókat is. Kezükben az újság, ott kinyitva, ahol a rajzom is ott van. Szoktam nézni, mit csinál a nyájas olvasó.
Általában elolvassa a cikket és továbblapoz. Olyannal még nem találkoztam, aki a térdét csapkodva röhög, vagy másoknak is mutogatná a rajzot, hogy ezt nézzék, micsoda inteligens, lényeglátó, szellemesen sziporkázó, és grafikailag mesterien kivitelezett rajzocska ez!
Na nem baj, egyszer majd talán látok ilyen olvasót is.


(Kép a heti HVG-ből.)

5 megjegyzés:

Eztííí írta...

Háppedig én ilyen lennék:) Csak online mutogatom ugyan, de nevetek is és mással is megosztom mindig:D

Névtelen írta...

Everyone have to see this:
http://therotundaramblings.wordpress.com/2008/11/14/danish-pride/
Please share this post to raise awareness against this senseless crime against defenseless dolphins!

Névtelen írta...

merthogy még nem találkoztál velünk
én mutatom a rajzot a babámnak, a babám meg hangosan röhög
egy időben kivágtuk az újságból a jobbakat és archiváltuk, de most már elfogyott a kapacitás
szóval fel a fejjel, van rajongótáborod :)
_ev_

Darkplant írta...

Néma rajongó

Néha látom Marabut. Hol a váci vasútállomáson felhőződik a tekintete, késő vonat után lesve a horizontot; hol a városi könyvtárban lép be átszellemült arccal a könyvek közé, miközben a kölcsönzésemet intézem; van, hogy könyvhéten, képregénykiállításon haladok el a didkálóasztala mellett. Nem megyek oda hozzá, nem rajongom körbe, nem fényképeztetem le magamat vele, de minden három rajzából legalább kettőn hangosan derülök. És néha megemlítem a valamely blogomban, vagy cikket küldök róla a kepregeny.net -nek (és kiderül, már rég megírta helyettem más).

Csak, hogy tudd, ilyen is van/gyok. :)

Névtelen írta...

Én a rajzaid miatt veszem a HVG-t ;-)