Csaknorriszt miniszterelnöknek!

A magyar választók Csaknorriszt akarják. Ő egy ütéssel végre tudja hajtani a reformprogramot. Ő egy fejrúgással el tudja intézni a gazdasági fellendülést. Csaknorrisznak nincs ellenzéke.
Ismerd meg jobban Csaknorriszt, és szavazz rá.


Tények Csaknorriszról:
Az óra elüti a tizenkettőt. Csaknorrisz többet is tud.
Csaknorrisznak egyszer viszketett a háta, de megölte.
Csaknorrisz Mozarttal is tud ölni.
Csaknorriszról nem csak lepattan a golyó, de még bele is talál vele a tízes körbe.
Csaknorrisz tudja, miért haltak ki a dinoszauruszok, de hallgat.
Csaknorrisz ha megnövesztené a szakállát, azzal is tudna ütni.
Csaknorrisz minden rúgástechnikát ismer, például Einsteint úgy tudta fejberúgni, hogy az kitalálta a relativitáselméletet.
Csaknorrisz villámgyorsan öl. Ahhoz, hogy tudd, meghaltál, lassítva vissza kell játszani neked, amint fejberúg.
Jézus feltámadott. Csaknorrisz minden irányban tud.
Csaknorrisz ha akarná, kétszer annyi csaknorriszos viccet tudna kitalálni, mint amennyi a világon van.

(Jegyzet: Már annyi Csaknorriszos humort olvastam, hogy megirigyeltem, és elhatároztam, hogy én is kitalálok Csaknorriszokat. A Kretén magazinban jelent meg, nem is tudom pontosan mikor. Remélem, nincs köztük olyan, amit már más talált ki előttem. )

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezt neee... túl sok a látogató?:)