Kretén búcsús képes lapok

Innen loptam le a képet: http://kreten.hu/hsz.php?v=260226 ENOR .
Fellelhető ott még sok másik is, én szerényen megelégedtem azzal, amin én látszódom. (Kicsemegézhettem volna persze akár Broáfka Ottokárt is, de végül mégis magam mellett döntöttem, pusztán azért, mert kompozíciós szempontból ez dinamikusabb és művészibb fotó, - és nem azért, mert szeretem magam a tükörben nézegetni, és persze az se játszott szerepet a választásban, hogy gyűjtöm a rólam készült fényképeket, festményeket és vécégreffitiket.)

A kép valószínűleg azt a pillanatot dokumentálja, amikor ünnepélyesen szólásra emelkedtem, és bejelentettem, hogy nem én szellentettem, hanem Broáfka Ottokár, csak a terem akusztikája félrevezető a visszhanghatás miatt.

Göndöcs Gergő az előtérben igyekszik elkülönülni az eseményektől, várva a kedvező alkalmat, amikor visszaterelheti a félbeszakított beszélgetés fonalát a modern humorológia és empiriokriticizmus összefüggéseinek illendőbb témájára.

Nincsenek megjegyzések: