Plusz Dodók könyvekben

Na, most már van néhány ember, aki nem csak hogy a kezében tarthatja az Összegyűjtött Dodó Művek második kötetét, hanem még plusz dodós rajza is van benne. Vasárnap elüldögéltem a Gödörben, és akinek arra szottyant kedve, kért egyet, és rajzoltam neki vicceset.

Jöttek ismerősök, blogolvasók, sőt unakaöcs és unakahúg is vállalta, hogy tolong egy kicsit, a hangulat fokozásának érdekében.

Tádááám: ő az, akinek a dodórajongók aranyba foglalhatják nevét: Nóra, a könyv felelős kiadója. Ő határozta el, hogy legyen második dodós könyv is, és ő dolgozott azon, hogy a szándékból akarat legyen, az akaratból tett, a tettből pedig eredmény.


És lám, Marabu úr megint boldogan rajzolgat mindenféle hülye Dodókat, nyitott dodóskönyvekbe.

6 megjegyzés:

bloodymoon írta...

nekem még nincs:(

Névtelen írta...

hogyhogy nem csúszik le?
*fr

Az_Balu írta...

áhá áhá áháhá:)

Unknown írta...

Még egyszer köszönöm (ja és tévedtem, itt kivételesen nem gmarc nicken vagyok jelen...A Dodó tudja ezt már követni...:)

bogi eztetet írta...

a pogácsákra visszatérve:
van is egy ilyen szólás, hogy:
"Annyi, mint Dodós könyvben a Dodó"
:)

Marabu ide is írta...

Zalában már ezt is mondja a nép:
"Lecsúszott, mint Dodó a hátlapról"