Kép, aminek a színezésével sokat szöszöltem

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

mert ugye nem jogerős...

gabaly

lyános írta...

megérte szöszölni... a színvilág felülmúlja egy egyszerű karikatúráét, sőt sajnálom, hogy azok a nagy szóbubik belelógnak :)

Unknown írta...

Mindig meg akartam kérdezni, hogy mivel rajzolja Marabu a rajzait. Úgy értem hogy számítógépen, vagy papírlapra, de utóbbi esetben hogyan digitalizálja, illetve ha mégsem kézzel, akkor mivel és akkor hogyan...satöbbi... :) (Ez kissé Dodós lett :)

Névtelen írta...

Én úgy tudom, hogy A1-es méretű papírra festi olajfestékkel.

Nagy gondolatoknak, ugye tér kell.

Máté

Névtelen írta...

ach! a nörsz! ki termoszban forró itallal sietve közelg! (vagy üres termosszal dönget visszafele?) miközben az ősz berzseny színei!
*fr

Marabu írta...

Rajzmenetrend:

1. Papír, ceruza, radír. És alapvetően kéz.
2. És csak mindezek után következik a XXI. század gépesítése.

Olajjal festeni se rossz, de a jó magyar karikaturista zsírral fest.

Unknown írta...

Ó, köszönöm Marabu Úr! :)

Névtelen írta...

csak ennyi lenne?
és az enthuziazmus?
az isteni szusszanat?
*fr

Marabu írta...

Na tényleg, kifelejtettem.
A rajzkészüléshez még fontos az ihlet és az elragadtatás. Ezeket is a papírboltban szokom venni, és kérek róluk számlát.