Ma nem rajzolunk

Legyen egy kis szünet a sok idióta kép után. Ma nem rajzolunk, ma legyen csak idióta betű.

Néhány éve terveztem, hogy készítek egy színes, csinos kis könyvet, ami teli lesz állatos viccekkel, találóskérdésekkel, rajzocskákkal, poénkodással, a könyvesboltokból kapkodni fogják, jó sok pénzt kapok érte, és veszek rajta olyan böhöm terepjárót, ami olyan magas, hogy csak létrával tudok beszállni beléje.

Aztán úgy alakult, hogy mégse.
De nem baj, eljutottam néhány sorig, azt most megosztom.


NAGYON OKOS ÁLLATOS KÖZMONDÁSOK

A bálna se mindig csak elöl bugyborékol.
Oroszlánszaga a nyúlnak is lehet.
Ha már beleléptél, mellékes, hogy rotweiler vagy magyar vizsla.
Döglött papagály napokig csöndbe’ van.
Ha a pizzás a tehenét dicséri, rendelj inkább spagettit.
Cseresznyéhez ingyen jár a kukac.
Kígyó még nem esett pofára.
Hogyha kockás, nem tigris.

Aj, de szórakoztató lett volna az a könyv. Telisteli effélékkel. Szinte már magam is megbántam, hogy megfosztottam a honi kulturális életet ettől az örömtől.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

papagáj
11. kiadás

Névtelen írta...

Affenébe, nekem csak a kilencedik kiadásig van meg, ott meguntam és abbahagytam a vásárlást.

És tessék: be is csúsott a hiba.

Névtelen írta...

csúszott
*fr