Hogy születik a rajzocska?

Nemrég valami rajzot akartam készíteni a titkosszolgálattól kiszivárgott megfigyelési ügyről, meg az információs hivatalba betelepített kémprogramról, és ezekről az ügyekről. Volt valami jó kis ötletem falóval kapcsolatban, neki is álltam, de olyan kacifántos és áttételes lett volna a poen, hogy inkább hagytam az egészet. De a falovat csinosnak találtam, úgyhogy körülötte mindent kiradíroztam, őt meghagytam. Hátha még jó lesz valamire.
A minap jött egy cikk, illusztrálásra. Budapest városépítészete a téma.
Ránéztem a rajzasztalon heverő szemétkupacomra, megláttam az ott kallódó falovacskát. Hopp, már meg is volt a kép a fejemben. A kész rajz pedig ma jelent meg.

Hát így születik a rajzocska.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Átverés! Az nem is Marabu keze!

Névtelen írta...

Mostanában már borotválom a kezemet.
Te még a szőrös korszakomból ismersz.